Знання – основа людського життя!
Навчання – це процес взаємодії викладача та здобувача освіти, у результаті якого здобувач освіти засвоює знання, набуває вмінь та навичок.
Для того, щоб ефективно впливати на студентів, вступати з ними в виховні взаємодії, стимулювати їх самодіяльність, необхідне глибоке знання законів, за якими відбувається процес засвоєння знань, умінь і навичок, формування відносин до людей і явищ світу. Викладачу необхідно навчитися користуватися цими знаннями на практиці, оволодіти досвідом, майстерністю, мистецтвом їх вмілого застосування.
Педагогічна робота справді є творчою діяльністю, яка вимагає від педагога не лише глибоких знань і професійних навичок, а й уміння мислити нестандартно, бути креативним і гнучким у підходах до навчання та виховання.
Творча робота педагога — це процес використання інноваційних методів, засобів та прийомів у освітньому процесі з метою розвитку творчих здібностей здобувачів освіти і підвищення ефективності навчання. Вона включає різні аспекти, що сприяють творчому підходу як до навчання, так і до виховання.
Робота педагога спрямована на те, щоб зробити навчання цікавим, мотивуючим та ефективним, а також на розвиток у здобувачів освіти здатності мислити нестандартно і знаходити інноваційні рішення.
Цьому сприяє підвищення професійного рівня педагога — це процес безперервного навчання та розвитку, спрямований на удосконалення педагогічної майстерності, розширення знань і навичок, необхідних для ефективного навчання та виховання студентів.
Педагогічні працівники коледжу Юлія Ткаченко та Інна Бондар взяли участь у тренінгу «Teaching Success» (Успіх навчання) з 27.03.2024 р по 05.06.2024р.
За час проходження тренінгу учасники ознайомились з новими методами та інструментами навчання, самостійно напрацювали свої концепції викладання, спільне взаємовідвідування занять.
Тренерка, Лілія Мартинець, провела навчання за такими модулями:
Модуль 1. Навчання та викладання: Стилі навчання. Концепція «від викладання до навчання». Конструктивне узгодження.
Модуль 2. Навчальне середовище: Дизайн курсу: Аналіз навчального середовища. Навчальні цілі та результати. Вибір матеріалу. Структурування курсу/заняття. Уточнення методів навчання. Підбір матеріалів. Рефлексивні практики оцінювання результатів навчання.
Модуль 3. Комунікація: Як подавати інформацію. Групові процеси. Різноманітність студентів. Надання зворотнього зв’язку.
Модуль 4. Професійний розвиток викладача: Фасилітація. Взаємовідвідування занять. Концепція викладання.
На підсумковій зустрічі було презентовано власні «концепції викладання», досвід відвідування занять.
Дякуємо, декану аграрного факультету Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Мартинець Лілії Асхатівні, за професіоналізм, креативність, комунікацію, можливість отримати нові знання та обмін досвіду з колегами.
Інна Бондар