top of page

Ефективне спілкування - запорука емоційного стану сьогодення

  • Фото автора: admin
    admin
  • 2 жовт.
  • Читати 1 хв

Етика ділового спілкування – це сукупність моральних норм, правил і уявлень, що

регулюють поведінку та стосунки людей у професійній діяльності для досягнення

узгодженості та ефективності. Це поняття охоплює професійний етикет, правила ведення переговорів та листування, а також загальні норми поведінки, що створюють позитивний імідж і сприяють уникненню конфліктів.


ree

Минулого тижня студенти спеціальності "Менеджмент" ВСП "Старобільський фаховий коледж СНУ ім. Володимира Даля" на заняттях з дисципліни "Етика ділового спілкування" займались проєктною діяльністю - створювали презентації, брали участь у тренінгах, опрацьовували навчальний матеріал, розробляли саму структуру етики спілкування (це вільне спілкування з викладачем, спілкування між одногрупниками, спілкування в сім’ї, в транспорті, в магазині, в театрі на вулиці і так далі). За свою роботу отримали заохочувальні призи.

Цікаве спілкування на заняттях - це запорука відкритості та довіри студентів до викладача.


Спілкування дає нам можливість виражати себе, здобувати знання, будувати

стосунки, знаходити підтримку та вирішувати проблеми. Його головною метою є обмін

інформацією, встановлення взаєморозуміння та вплив на інших. Це невід'ємний процес, який дозволяє нам функціонувати в суспільстві, розвиватися як особистість та

задовольняти найвищі потреби.

Максим КОВАЛЬОВ


ree
ree


герб2023.png

Відокремлений структурний підрозділ

"Старобільський фаховий коледж Східноукраїнського

національного університету імені Володимира Даля"

bottom of page