Ефективне спілкування - запорука емоційного стану сьогодення
- admin

- 2 жовт.
- Читати 1 хв
Етика ділового спілкування – це сукупність моральних норм, правил і уявлень, що
регулюють поведінку та стосунки людей у професійній діяльності для досягнення
узгодженості та ефективності. Це поняття охоплює професійний етикет, правила ведення переговорів та листування, а також загальні норми поведінки, що створюють позитивний імідж і сприяють уникненню конфліктів.

Минулого тижня студенти спеціальності "Менеджмент" ВСП "Старобільський фаховий коледж СНУ ім. Володимира Даля" на заняттях з дисципліни "Етика ділового спілкування" займались проєктною діяльністю - створювали презентації, брали участь у тренінгах, опрацьовували навчальний матеріал, розробляли саму структуру етики спілкування (це вільне спілкування з викладачем, спілкування між одногрупниками, спілкування в сім’ї, в транспорті, в магазині, в театрі на вулиці і так далі). За свою роботу отримали заохочувальні призи.
Цікаве спілкування на заняттях - це запорука відкритості та довіри студентів до викладача.
Спілкування дає нам можливість виражати себе, здобувати знання, будувати
стосунки, знаходити підтримку та вирішувати проблеми. Його головною метою є обмін
інформацією, встановлення взаєморозуміння та вплив на інших. Це невід'ємний процес, який дозволяє нам функціонувати в суспільстві, розвиватися як особистість та
задовольняти найвищі потреби.
Максим КОВАЛЬОВ








