Засідання педагогічної ради
- admin 
- 15 годин тому
- Читати 1 хв
30 жовтня 2025 року у ВСП "Старобільський фаховий коледж СНУ ім. В. Даля" відбулось чергове засідання педагогічної ради.

За порядком денним були обговорені такі питання
- Затвердження сформованого переліку вибіркових дисциплін здобувачами освіти вступу 2025 року. 
Доповідач: заст. директора з НР Олена РОГОЗЯН.
- Внутрішній моніторинг наповнення освітнього середовища та ведення навчальної документації. 
2.1. Наповнення та відповідність вимогам оформлення Google Classrooms з дисциплін.
Доповідачі: голови ЦК.
2.2. Оформлення та своєчасність ведення електронних журналів.
Доповідачі: завідуючі відділеннями.
2.3. Своєчасність підписання та завантаження робочих програм дисциплін 1 семестру підписаних ЕЦП.
Доповідач: методист Інна БОНДАР.
2.4. Стан оформлення, розгляду та затвердження індивідуальних планів викладачів
Доповідачі: голови ЦК.
- Журнал куратора - одна з основних форм віддзеркалення роботи з групою (стан ведення, відповідність вимогам оформлення). 
Доповідач: голова МОК Олена МОСПАНОВА.
- Адаптація студентів нового набору. 
Доповідач: практичний психолог Вікторія МІНАКОВА.
- Про результати опитування, щодо про працевлаштування випускників. 
Доповідач: викладач Андрій КОВАЛЬОВ.
- Різне. 
В умовах дистанційного та змішаного навчання в нашому коледжі Google Classroom є ключовою платформою для забезпечення безперервності освітнього процесу, розміщення навчального контенту, організації самостійної роботи студентів, контролю знань та ефективного зворотного зв'язку. Внутрішній моніторинг проводився, щоб оцінити повноту та актуальність навчально-методичного забезпечення курсів (лекційні матеріали, практичні завдання, тести), перевірити відповідність структури та оформлення Google Classrooms встановленим методичним вимогам (Положення про електронний навчальний курс в ВСП «Старобільський фаховий коледж СНУ ім. В.Даля»), визначити сильні сторони у роботі викладачів та виявити недоліки для подальшої корекції та вдосконалення якості електронних навчальних ресурсів.














