Управлінська комунікація під час війни: кейс переміщеного коледжу
- admin

- 11 лист.
- Читати 2 хв
Саме з таким посилом, заступник директора з навчальної роботи Відокремленого структурного підрозділу «Старобільський фаховий коледж Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля» Рогозян Олена виступила у ролі спікера з доповіддю «Коледж онлайн: віртуальна диспетчерська як центр управлінської комунікації» на щорічному підвищенні кваліфікації завідувачів відділень та заступників директорів фахової передвищої освіти.


Ці заходи стали черговим кроком на шляху до зміцнення професійної майстерності, лідерських компетентностей та управлінської культури педагогічних кадрів.
Для коледжу це можливість поділитися досвідом щодо управлінської комунікації що була сформована в умовах вимушеного переміщення коледжу з тимчасово окупованої території на підконтрольну Україні територію, що має важливі практичні та стратегічні висновки:
Розробка алгоритмів кризової комунікації. Досвід дає змогу формалізувати ефективні алгоритми дій для аналогічних кризових ситуацій у майбутньому.
Підвищення стійкості (резилієнтності) колективу. Обмін досвідом підкреслює важливість підтримки морального духу та психологічної стійкості команди. Успішні практики комунікації, спрямовані на заспокоєння, інформування та мотивацію, стають цінним надбанням для всього освітнього співтовариства.
Оптимізація використання цифрових інструментів. В умовах переміщення критично важливим стало використання дистанційних технологій. Обмін досвідом дозволить іншим закладам зрозуміти, які саме цифрові платформи та інструменти є найбільш ефективними для забезпечення безперервності освітнього процесу та управління в умовах кризи.
Формування культури прозорості та довіри. Успішний досвід комунікації під час переїзду свідчить про необхідність побудови відкритої та прозорої системи взаємодії. Це сприяє зміцненню довіри між усіма учасниками освітнього процесу, що є фундаментальним для збереження єдності колективу в надскладних умовах.
Створення дорожньої карти для інших закладів. Представлення свого кейсу фактично надає практичну "дорожню карту" або методичні рекомендації для інших освітніх установ, які можуть опинитися (або вже опинилися) в подібній ситуації. Це приклад реальної взаємодопомоги та солідарності в освітньому просторі України.
Підтвердження інституційної спроможності та адаптивності. Презентація досвіду є свідченням високої адаптивності та ефективності управлінської команди коледжу. Це підвищує імідж закладу як надійного партнера та стійкої інституції, здатної функціонувати навіть в екстремальних умовах.
Надія ЖМУРЕНКО
В.о. директора коледжу







