Конкурс з інфографіки до Всесвітнього тижня медіаграмотності
- admin

- 14 годин тому
- Читати 2 хв
Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності (MIL), який щорічно відзначається з 24 по 31 жовтня, був заснований ЮНЕСКО для просування критичних навичок, необхідних людям для ефективної взаємодії з медіа та інформацією в сучасну цифрову епоху.
В рамках цього тижня в ВСП "Старобільський фаховий коледж СНУ ім. В. Даля" серед студентів першого курсу вступу на основі базової середньої освіти був проведений конкурс інфографіки на тему медійної та інформаційної грамотності.

Цей конкурс мав на меті не лише підвищити обізнаність студентів щодо важливості медіаграмотності, але й розвинути їхні практичні навички:
Навички дослідження та аналізу: Учасники мали знайти, критично оцінити та структурувати ключову інформацію про медіаграмотність.
Візуальна комунікація: Студенти вчилися перетворювати складні ідеї та дані на зрозумілі, лаконічні та візуально привабливі графічні матеріали.
Креативність та дизайн: Застосування графічних інструментів для створення ефективних освітніх меседжів.
За умовами конкурсу студенти мали розподілитись на малі творчі групи і створити свій проєкт використовуючи онлайн ресурси для створення інфографіки (Canva, Infogr.am, GAMMA тощо) а потім представити його в аудиторії.





Проєкти студентів були відзначені додатковими балами (від 8 до 10) до рейтингу з предмету Інформатика.
Вибір саме інфографіки як формату є вкрай актуальним, адже в цифрову еру візуальний контент домінує. Уміння швидко та ефективно донести важливий меседж через графіку — це прояв високого рівня медійної грамотності.
Проведення подібних заходів у закладах освіти є ключовим кроком до формування покоління, яке не просто споживає інформацію, а є свідомим, відповідальним та грамотним її творцем і користувачем. Це прямий внесок у підвищення інформаційної стійкості українського суспільства.
У добу інформаційних воєн і гібридних загроз медіа- та інформаційна грамотність — це не просто компетентність, а навичка виживання. Здобуття цих знань із дитячого садка і протягом усього життя — ключ до сталого розвитку громадянського суспільства, формування свідомого інформаційного споживача та медіаактивного громадянина.
Світлана НОВІКОВА
Проєкти студентів для ознайомлення
Гутько Софія (гр. В-12)
Ковкрак Анна, Кулябіна Алісія (гр. В-12)
Стовбун Євгенія, Таран Емілія (гр. В-12)
Пономаренко Віталіна, Кайстро Кіра, Матвєєва Варвара (гр. В-12)
Сидоренко Владислава (гр. В-12)
Козлов Єгор, Клещов Юрій (гр. В-12)
Власова Анастасія, Гавриш Софія (гр. В-12)
Гергель Анастасія (гр. В-12)
Мусаєв Ельнур, Рязанцев Владислав (гр. О-11)










































































