Робота ради з якості освітньої діяльності
- admin
- 17 квіт.
- Читати 2 хв
У Відокремленому структурному підрозділі «Старобільський фаховий коледж Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля» відбулося засідання Ради із забезпечення якості освітньої діяльності.

На засіданні Рогозян О.В. повідомила, що наказом по коледжу введено в дію 5 освітньо–професійних програм, за спеціальностями «Менеджмент», «Агрономія», «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», «Агроінженерія», «Ветеринарна медицина», які розміщено на офіційному сайті коледжу відповідно до вимог МОН України та для ознайомлення абітурієнтам. Згідно нової редакції ОПП було продовжена робота по формуванню навчальних планів для вступу 2025 року.





Луганський П.М., Федірко Я.В., Поляков А.М., Коротов Ю.Ю. повідомили про результати анкетування (опитування), що розміщені на сайті коледжу:
Анкета 6 «Опитування щодо якості системи контрольних заходів та критеріїв оцінювання результатів навчання у ВСП «Старобільський фаховий коледж Східноукраїнського національного університету імені В. Даля».
Анкета 10 «Анкета для оцінювання якості професійної підготовки випускників роботодавцями».
Анкета 11 «Опитування зовнішніх незалежних експертів щодо якості ОПП».
Анкета 12 «Опитування стейкхолдерів (зацікавлених осіб) щодо змісту освітньо-професійних програм».
Затвердили нормативно – правову документацію для державного комплексного кваліфікаційного екзамену зі спеціальних дисциплін для спеціальностей:
073 «Менеджмент» заочної форми навчання;
201 «Агрономія» денної форми навчання;
201 «Агрономія» заочної форми навчання;
204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» денної форми навчання;
204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» заочної форми навчання;
208 «Агроінженерія» денної форми навчання;
208 «Агроінженерія» заочної форми навчання;
211 «Ветеринарна медицина» денної форми навчання.
Лазоренко С.О. доповіла про забезпечення виконання принципів академічної доброчесності у Коледжі.
Ткаченко Ю.А., Луганський П.М. доповіли про реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти коледжу. Повідомили, про основні принципи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти в Коледжі, що індивідуальна освітня траєкторія студента реалізується на підставі індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану, що розробляється педагогічними працівниками у взаємодії зі студентами, схвалюється педагогічною радою коледжу, затверджується його керівником та підписами кураторів груп та студентами.

(увімкнуто субтитри)

Бондар І.В. наголосила, що одним із ключових інструментів досягнення мети щодо результатів формування програмних компетентностей є якісно розроблена навчально-методична документація, яка забезпечує реалізацію освітньо-професійної програми та робочих програм дисциплін та повідомила про проведений аналіз навчально – методичної документації дисциплін щодо результатів формування програмних компетентностей.
Інна БОНДАР


